ضمن خدمت

نمونه سوالات ضمن خدمت

ضمن خدمت

نمونه سوالات ضمن خدمت

دانلود سوالات ضمن خدمت
کلمات کلیدی

سوالات ضمن خدمت

ضمن خدمت

نمونه سوالات ضمن خدمت

ضمن خدمت فرهنگیان

سایت ضمن خدمت

سوالات ضمن خدمت فرهنگیان

درسی فایل

ضمن خدمت معلمان

منابع ضمن خدمت

دانلود منابع و نمونه سوالات دوره ضمن خدمت مدرسه آماده

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت

نمونه طرح تدبیر سال تحصیلی 98

دانلود سوالات ضمن خدمت

نمونه سوالات معلمان تربیت در پرتو عبادت

سوالات ضمن خدمت واژه های آسمانی

اپلیکیشن ضمن خدمت خدمت ارزشیابی کیفی توصیفی

سامانه ضمن خدمت فرهنگیان مهدیشهر

فایل های ضمن خدمت

ضمن خدمت مدیران

ضمن خدمت انتصاب مدیران

پکیج نمونه سوال ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

نمونه سوالات ضمن خدمت فرهنگیان تربیت در پرتو عبادت

نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت

نمونه سوالات رایگان ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

نمونه سوالات به همراه جواب ضمن خدمت تربیت دینی دانش آموزان

نمونه سوال ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

نمونه سوال ضمن خدمت با پاسخ تربیت در پرتو عبادت

نمونه سوال رایگان ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

نرم افزار ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

با سلام خدمت شما دوستان عزیز در این مطلب فایل دانلود سوالات ضمن خدمت مهارت های حرفه ای کار با رایانه را به صورت pdf آماده کرده ایم امیدواریم که مورد استفاده تان قرار گیرد و مفید باشد.

ضمن خدمت مهارت های حرفه ای کار با رایانه فرهنگیان چیست؟

جهت دانلود فایل کلیک کنید

آموزش ضمن خدمت فرهنگیان به منظور ارتقا بیشتر فرهنگیان و معمان برگزار می شود.

آموزش ضمن خدمت فرهنگیان آن دسته از آموزش است که حین خدمت برگزار می شود و هدف از آن ارتقا سطح دانش و مهارت معلمان و فرهنگیان است.

در ادامه درباره دوره های ضمن خدمت فرهنگیان اطلاعات بیشتری را آورده ایم. در ایران دانشگاه فرهنگیان، توانمندسازی و ارتقای شایستگی‌های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش از طریق آموزش‌های کوتاه‌مدت و تحصیلات تکمیلی را بر عهده دارد.

یک میلیون معلم در آموزش و پرورش نیاز به بهسازی دارند و این کار در دانشگاه فرهنگیان زمینه‌ساز تحول در نظام آموزش و پرورش است.

از دیرباز مراکر تربیت معلم محوری‌ترین پایگاه در امر آموزش و توانمندسازی معلمان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش بوده‌اند.

توسعه مهارت حرفه‌ای و توانمندی‌های علمی و تربیتی معلمان با ارتقای کیفی آموزش‌های ضمن خدمت و برنامه‌ریزی برای روزآمد کردن اطلاعات تخصصی و تحصیلات تکمیلی معلمان متناسب با نیاز آموزش و پرورش جزو سیاست‌های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش است.

این مسئولیت بر عهده مرکز بهسازی منابع انسانی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان است.

معلمان در دوره های ضمن خدمت ثبت نام می کنند و با قبولی در آزمون پایانی این دوره ها رتبه خود را ارتقا می بخشند. ثبت نام کنندگان دوره های محتوای آموزشی دوره را در سامانه LMS.rayadars.com دریافت می نمایند.

هر سال برای هر مبحث (تربیت، تربیت قرآنی، سیاسی اجتماعی، مشاوره) ۴ مرحله آزمون برگزار می شود و مجموع نمرات کسب شده در طول آزمون های میان دوره‌ای، قسمتی از نمره نهایی را تشکیل خواهند داد، لذا همه فراگیران باید در تمام آزمون ها شرکت نمایند تا بتوانند، نمره کامل دوره را دریافت کنند.

جهت دانلود فایل کلیک کنید

دانلود سوالات آزمون ضمن خدمت فرهنگیان مهارت های حرفه ای کار با رایانه ۱۴۰۲

اهمیت و ضرورت آموزش ضمن خدمت مهارت های حرفه ای کار با رایانه

پیشرفت و بالندگی هر کشور به انسان‌های آن کشور بستگی دارد و نیروی انسانی کارامد و با دانش است که یک جامعه را بالنده و پیشرفته می‌گرداند.

تحقق توسعه، نیازمند پرورش نیروی انسانی باکیفیت و باصلاحیت است و پیشرفت همه‌جانبه بدون داشتن انسان‌هایی فرهیخته و متدمن ممکن نیست.

فرایند آموزش و به‌سازی از فعالیت‌های ضروری و پیگیر برای تطبیق نیروی انسانی با شرایط متغیر سازمان و محیط می‌باشد و آموزش، ابزاری است که به وسیله فنون و روش‌های مختلف، مدیران را در اداره سازمان‌ها یاری می‌رساند.

ایجاد یک نظام اداری مطلوب و مناسب، تا اندازه زیادی به کمک آموزش و ارتقاء توانمندی‌های نیروی انسانی امکان‌پذیر است.

چیرگی روزافزون انسان بر طبیعت و شناخت و آگاهی از ناشناخته‌ها و پژوهش برای یافتن تکنیک‌ها و ابزارهای جدید به منظور حل مسائل و مشکلات جامعه به ویژه در کشورهای در حال پیشرفت، مسئله آموزش نیروی انسانی را بیش از پیش مهم و مؤثر نموده است.

جهت دانلود فایل کلیک کنید

سوال های ضمن خدمت مهارت های حرفه ای و اداری کار با رایانه جدید

✔️دوره ضمن خدمت مهارت های حرفه ای کار با رایانه مدارس غیر انتفاعی چیست؟

✔️دوره ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی آن دسته از آموزش است که حین خدمت برگزار می شود و هدف از آن ارتقا سطح دانش و مهارت معلمان و فرهنگیان است.

✔️مزیت دوره ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی چیست؟

✔️تاثیر مثبت در ارزشیابی سالانه فرهنگیان، رتبه بندی آنها می شود. ارزشیابی سالانه، ملاک و مرجعی برای سازماندهی، امتیازبندی، رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان و کارکنان آموزش و پرورش است.

✔️دوره ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی چگونه برگزار می شود؟

✔️دوره ضمن خدمت مهارت های حرفه ای کار با رایانه مدارس غیر انتفاعی هر سال برای هر مبحث (تربیت، تربیت قرآنی، سیاسی اجتماعی، مشاوره) در ۴ مرحله آزمون برگزار می شود و مجموع نمرات کسب شده در طول آزمون های میان دوره‌ای، قسمتی از نمره نهایی را تشکیل خواهند داد، لذا همه فراگیران باید در تمام آزمون ها شرکت نمایند تا بتوانند، نمره کامل دوره را دریافت کنند.

✔️سامانه دوره ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی کدام سامانه است؟

✔️سامانه دوره ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی جدیدا سامانه جدید و مجزایی طراحی شده است که ویژه دبیران، معلمان و کادر اموزشی این مدارس است. افراد متقاضی ثبت نام در دوره های ضمن خدمت، باید پس از مراجعه به این سامانه برای خود نام کاربری ایجاد کنند و پس از ثبت نام اولیه و دریافت نام کاربری و رمز عبور ، به عنوان فراگیر وارد سامانه شده و اطلاعات خود را تکمیل کنند.

جهت دانلود فایل کلیک کنید

دانلود سوالات ضمن خدمت مهارتهای حرفه ای و اداری کار با رایانه
فرمت فایل: pdf قابل سرچ و با کیفیت عالی
تعداد سوالات فایل: 190 سوال با جواب
شرح مختصر فایل

احتراما به استحضار همکاران محترم می رساند دوره مجازی مهارتهای حرفه ای و اداری کار با رایانه با مشخصات:کد استاندارد : 92003079 مدت زمان دوره : 22 ساعت ثبت در ltms توسط سانیار  ویژه کلیه فرهنگیان محترم (اداری و آموزشی) و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان جهت دریافت ساعت ضمن خدمت کار با رایانه می باشد لازم به ذکر است این فایل توسط بانک فایل درسی معلمان (درسی فایل)گرد اوری شده و کامل ترین فایل با موضوع ضمن خدمت کاربر رایانه می باشدلذا همکارانی که تمایل به شرکت در دوره مذکور را دارند می توانند به سامانه سانیار به آدرس زیر مراجعه نمایند.

 

 

جهت دانلود فایل کلیک کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۳۰
طرح درس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Code Center