ضمن خدمت

نمونه سوالات ضمن خدمت

ضمن خدمت

نمونه سوالات ضمن خدمت

دانلود سوالات ضمن خدمت
کلمات کلیدی

سوالات ضمن خدمت

ضمن خدمت

نمونه سوالات ضمن خدمت

ضمن خدمت فرهنگیان

سایت ضمن خدمت

سوالات ضمن خدمت فرهنگیان

درسی فایل

ضمن خدمت معلمان

منابع ضمن خدمت

دانلود منابع و نمونه سوالات دوره ضمن خدمت مدرسه آماده

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت

نمونه طرح تدبیر سال تحصیلی 98

دانلود سوالات ضمن خدمت

نمونه سوالات معلمان تربیت در پرتو عبادت

سوالات ضمن خدمت واژه های آسمانی

اپلیکیشن ضمن خدمت خدمت ارزشیابی کیفی توصیفی

سامانه ضمن خدمت فرهنگیان مهدیشهر

فایل های ضمن خدمت

ضمن خدمت مدیران

ضمن خدمت انتصاب مدیران

پکیج نمونه سوال ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

نمونه سوالات ضمن خدمت فرهنگیان تربیت در پرتو عبادت

نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت

نمونه سوالات رایگان ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

نمونه سوالات به همراه جواب ضمن خدمت تربیت دینی دانش آموزان

نمونه سوال ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

نمونه سوال ضمن خدمت با پاسخ تربیت در پرتو عبادت

نمونه سوال رایگان ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

نرم افزار ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

يكشنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۱، ۰۲:۱۵ ق.ظ

دانلود نمونه صورتجلسات پروژه مهر 1401

دانلود پکیج ۱۴۰۱-۱۴۰۲ کاملترین و بهترین نمونه برای کلیه مقاطع
پروژه مهر ۱۴۰۱

دانلود یکی از بهترین و جامع ترین فایل های پروژه مهر ۱۴۰۱ در سال تحصیلی جدید : بخش کوچک از تصاویر محتویات فایل پروژه مهر ۱۴۰۱ از ابتدا تا انتهای این صفحه قابل مشاهده می باشد.

پروژه مهر
نکته ای پیرامون پروژه مهر ۱۴۰۱

پروژه مهر چیست؟ در مورد پروژه مهر چقدر اطلاعات دارید؟ پروژه مهر از جمله پروژه هایی است که از سمت آموزش و پرورش برای اجرا در مدارس ابلاغ شده و مدارس را موظف به اجرای آن کرده است. این پروژه در ابتدای هر سال تحصیلی اجرا میشود و مدیران و معاونان محور های اصلی اجرایی آن هستند. معلمان عزیز همواره نیاز دارند تا برای اجرای هرچه بهتر این فعالیت، فایل های پروژه مهر را دانلود کنند.
پروژه مهر ۱۴۰۱ | کاملترین نمونه گزارش پروژه مهر و تقویم اجرایی

با تمامی فرم های مربوطه با فرمت ورد و پاور پوینت و پی دی اف آماده برای استفاده مدیران گرامی در سال تحصیلی جدید . افتخار داشته ایم تا بتوانیم در سال تحصیلی جدید نمونه پروژه مهر ۱۴۰۱ ابتدایی و متوسطه گامی هرچند کوچک برای شما برداریم.

پروژه مهر

پکیج پروژه مهر سال تحصیلی 1401

دانلود پکیج کامل پروژه مهرسال تحصیلی 1402-1401

برنامه سالانه تدبیربراساس پروژه مهر سال 1401

فرم های پروژه مهر+تقویم اجرایی پروژه مهر

ما در زمینه تدوین فایل های مدارس یا درست و اصولی کار خواهیم کرد و اگر بنا به کار بی کیفیت باشد کار نخواهیم کرد پس با وبسایت بزرگ پروژه مهر و درسی فایل همراه باشید 09306359679

کاملترین پروژه مهر 1401با سه فایل ارزشمند در یک دانلود (طرح تدبیر+فایل پروژه مهر+تقویم کاری مهر) این سایت نماینده تیم درسی فایل می باشد

 

مطابق با تصمیم مدیریت وبسایت درسی فایل مبنی بر تدوین یک پکیج بی نظیر تحت عنوان پروژه مهر یک جشنواره ویژه  تابستان تا مهر  را در دستور کارمان قرار داده ایم و همه فایل هایمان را بصورت صددرصد اصلی و با کیفیت برای دانلود در اختیار  مدیران گرامی از مدارس سراسر کشور قرار میدهیم . امیدواریم این جشنواره که شروع آن با پروژه کامل مهر سال 1401شروع گردیده است یک همکاری مستمر را با شما مدیران گرامی باز کنیم تا مثل همیشه وبسایت درسی فایل پاسخگوی اعتماد شما همکاران معزز باشد


پروژه مهر ۱۴۰۱ مدارس

از سال های گذشته وزارت آموزش و پروش تأکید داشته است که هر ساله، ابتدای سال تحصیلی جدید، به صورت کاملا شاد و مفرح شروع شود. پروژه مهر در این برگذاری و برنامه های موجود در آن خلاصه میشود. در این پروژه معلمان و معاونان وظیفه دارند تا شرایط مدرسه را به صورتی برنامه ریزی کنند که روز اول مهر برابر با تاریخ یکم مهر، مدرسه به خوبی پذیرای قدم دانش آموزان باشد وبسایت آموزشی ما در تلاشی اقدام به گردآوری نمونه فایل های پروژه مهر ۱۴۰۱ و سایر فایل هایی که بصورت فصلی و در چهارچوب آیین نامه ها و بخش نامه ها به سیستم آموزشی کشور اضافه می شوند کرده و آنها را در اختیار فرهنگیان و همکاران عزیز جهت دانلود قرار می دهد.

اهداف بزرگی که مدیران سایت ما برای خود در نظر گرفته اند بسیار فراتر از اهداف مادی بود و بر خلاف تعدادی از سایتها که اقدام به کپی برداری از نمونه فایل های دیگران می کنند ، همه فایل هایی که در سایت ما به شما معرفی می شوند اعم از پروژه مهر ۱۴۰۱ , اقدام پژوهی, طراحی آموزشی , تجربه نگاری و… تماما و مستقیما توسط کارشناسان و فرهنگیان عزیزی که با ما همکاری میکنند نگارش و آماده سازی شده است.

پروژه مهر
مدیران و معاونین محترم برنامه های پروژه مهر ۱۴۰۱ خود را به اشتراک بگذارید

این پروژه در انتها به صورت مکتوب نوشته میشود و از آن به عنوان فایل پروژه مهر یاد میشود. این فایل ها هرساله در ابتدای سال تحصیلی برای دانلود در سایت های ویژه ای چون سایت ما قرار میگیرند تا معلمان بتوانند با دانلود آنها و مشاهده مفاد و مطالب موجود در آن، به اجرای هرچه بهتر پروژه مهر بپردازند. امیدواریم فایل هایی که در این سایت برای شما عزیزان قرار دارد نیز بتواند به خوبی جواب گوی نیاز های شما عزیزان باشد.از این جهت که بتوانیم نقشی کوچک در ارتقاء کیفیت آموزش در مدارس کشور برداریم به خود می بالیم و از همکارانی که بصورت مستقیم یا با واسطه از فایل های ما استفاده می کنند  تقاضا داریم در جهت بهبود عملکرد ما و تهیه فایل های بهتر پروژه مهر ۱۴۰۱ و سایر فایل های مورد نیازتان ما را راهنمایی کنید.

ده ها نمونه فایل پروژه مهر ۱۴۰۱  را که تماما بصورت اختصاصی تدوین شده اند میتوانید دانلود کنید.
منتظر نظرات سازنده شما هستیم :

دانلود پکیج ۱۴۰۱-۱۴۰۲ کاملترین و بهترین نمونه برای کلیه مقاطع
پروژه مهر ۱۴۰۱

شاید برخی از افراد در مورد این موضوع سؤال کنند که مگر اولین روز سال تحصیلی چقدر اهمیت دارد که این مقدار به آن توجه میکنند و برای آن ارزش قائل میشوند؟ خودتان به یاد بیاورید که اولین روز از سال تحصیلی در مقاطع مختلف را چطور گذراندید؟ بعد از ۳ ماه تعطیلی وتفریحات تابستانه، خواب نا منظم و آزاد و… به ناگهان وارد فضای مدرسه شدید!!

مطمئنا تا همینجای موضوع هم بسیار ناراحت کننده و اذیت کننده بود و باعث میشد تا در مقابل مدارس و کلاس های درس مقاوت بسیار زیادی را داشته باشیم. پروژه مهر تنها دلیل و مناسبتی بود که میتوانست از این مقاومت ما در مقابل تحصیل بکاهد و آن را کاهش دهد. به هیچ عنوان نمیتوان گفت که پروژه مهر ۱۴۰۱ ، میتواند باعث شود تا تمامی این مقاومت از بین برود و سبب شود تا دانش آموزان با روی کاملا گشاده و خوش به مدارس وارد شوند اما در هر حال سهم کوچکی را در این موضوع دارد و باید این وظیفه را به نحو احسن انجام دهد.

مدیران و معاونین عزیز ما با افتخار در کنارتان هستیم تا در روند تهیه و نگارش پروژه مهر ۱۴۰۱ بتوانید با نگرشی نو اقدام کنید . وبسایت ما با افتخار و بهره گیری از کمک تعدادی از فرهنگیان عزیز بازنشسته و شاغل در ساختار نظام آموزش و پرورش کشور در تلاش است تا بصورت تخصصی و با توجه اهمیت موضوع پروژه مهر ۱۴۰۱ در این حوزه ورود کرده و هزاران فایل پروژه مهر ۱۴۰۱ را با در اختیار همکاران گرامی قرار میدهد تا شاید بتوانیم از این راه به پیشبرد اهداف آموزشی شما کمک کنیم. ؛ امیدواریم تا در این مسیر بتوانیم به نیازهای شما پاسخ داده و در مسیر خدمت رسانی به جامعه علمی و فرهنگی کشور مثمر ثمر باشیم.

پروژه مهر
پروژه مهر ۱۴۰۱ : بر اساس ساحت های سند تحول بنیادین

این موضوع اهمیت بالای پروژه مهر در ابتدای هر سال تحصیلی را میرساند و باعث میشود تا مدیران و معاونان با همت مضاعف تری به آماده کردن و تدوین آن بپردازند. هرچه که این عزیزان در کار پیشِ روی خود ثابت قدم تر باشند، مطمئنا وظیفه خود را بهتر اجرا میکنند و باعث میشوند تا پروژه بهتر از هر سال دیگر یا حتی بهتر از دیگر مدارس اجرا شود. یک فایل که از آن به پروژه مهر ۱۴۰۱ نام برده میشود باید چهارچوب کلی خاصی را رعایت کند در عین اینکه نیاز نیست از همان زاویه ای نگارش شود که دیگران نوشته اند . در کل پروژه مهر ۱۴۰۱ چند آیتم کلیدی را باید در ساختار خود داشته  باشد که عبارتند از : انضباط و کنترل ، داشتن خلاقیت ، دقت در نگارش  ، داشتن تمرکز، بی طرفی  که هر کدام از این پارامترها اگر بدرستی رعایت شوند بدون شک می توانند منشاء اثر باشند و در نهایت باعث بهبود شاخص های کیفی و کمی شوند.

از منظر اینکه بخواهیم یک تعریف کلی از پروژه مهر ۱۴۰۱ ارائه کنیم لازم است به چند نکته اصلی توجه داشته باشیم . این گزارش یک روش منظم است که از گام های متوالی محقق شده تبعیت می کند ؛ این گزارش از نظر ترتیب و توالی به دنبال هم انجام شده و در نهایت موجب رسیدن به هدف خاصی می شود .
چرا پروژه مهر ۱۴۰۱ را از سایت ما تهیه کنید ؟

در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۴۰۲، بسیاری از مدیران برای اجرای پروژه مهر ۱۴۰۱ نیاز به دانلود فایل های مربوطه دارند. این فایل ها میتوانند به خوبی در اجرای بهتر این برنامه به مدیران کمک کنند و باعث شوند تا آنها در مقابل آموزش و پرورش و بازرسان احتمالی که توسط آنان ارسال می شوند، به خوبی عملکرد خود را به اجرا بگذارند. این فایل ها دارای موضوعات بسیار گوناگونی هستند که با توجه به پروژه مهر تدوین شده اند.

پروژه مهر ۱۴۰۱ به صورت کاملا تخصصی و توسط همکاران مجرب تهیه می گردد . و علیرغم تلاش فراوانی که مؤلفین ودست اندرکاران امور انجام می دهند. فاصله بین مفاهیم و دنیای ایجاد شده توسط کتب درسی با واقعیت های موجود در جامعه به ویژه با توجّه به تنوع فرهنگی در خرده فرهنگ های مختلف بسیار است و گاهی معلمان در ارائه مطالب و محتوای گردآوری شده دچار مشکلات متعدد هستند که تیم فرهنگی ما با ارائه گزارشات پروژه مهر ۱۴۰۱ این مشکلات را حل نموده است.

پروژه مهر
بهترین نمونه پروژه مهر ۱۴۰۱

در رابطه با پروژه مهر ۱۴۰۱ ، مشکلات کلی باید با تدوین و تعیین یک استراتژی مناسب حل شوند و این مطمئنا وظیفه ای است که اغلب مدیر مدرسه و گاها معاونین بر دوش دارند. اما با توجه به حجم بالای کار ها و فعالیت هایی که بر دوش این عزیزان است مطمئنا یک فایل پروژه مهر ۱۴۰۱ می تواند تا حد زیادی به آنها کمک کننده باشد.بهترین نمونه فایل های پروژه مهر ۱۴۰۱ مدیران گرامی  را در سایتمان آماده و بارگذاری کرده ایم تا با دانلود آنها بتوانید گزارش خودتان را تدوین کنید.
دانلود رایگان فایل های پروژه مهر ۱۴۰۱

مدیران اغلب فایل های پروژه مهر ۱۴۰۱ را می توانند رایگان دانلود کنند . این امتیازی ویژه است برای این معلمان عزیز تا بتوانند با دانلود پروژه مهر ۱۴۰۱ با کمترین هزینه ای اقدام کنند.تیم پژوهشی ما سعی نموده است پروژه مهر ۱۴۰۱ که در سطوح مختلف تدوین می نماید  مطالب اجتماعی به صورت کمی ارائه دهد زیرا در این مقطع هنوز دانش آموز قادر به تفکیک ودرک بسیاری از مطالب به صورت مجزا نیست. بنابر این آنچه که لازم است تا یک دانش آموز بتواند ارتباط درستی با پیرامون خود برقرار کند با هم به او ارائه می شود که درواقع معلم مربوطه با بکار بستن این موارد در کلاس درس خود نتایج ملموس و چشمگیری خواهد یافت
گزارش پروژه مهر ۱۴۰۱

در مورد پروژه مهر ۱۴۰۱ چقدر اطلاعات دارید؟ مطمئنا تا اینجا با اهمیت پروژه مهر ۱۴۰۱ به خوبی آشنا شدید. با توجه به اینکه این پروژه تا این حد اهمیت دارد مطمئنا اداره آموزش و پرورش هم به آن توجهی خاصی را معطوف میکند. این اداره هرساله نیاز به دریافت گزارش پروژه مهر از مدیران و معاونان دارد و برای آنها مقرر کرده است تا در مورد فعالیت هایی که تا به حال در پروژه مهر سال تحصیلی پیش رو انجام داده اند، گزارشی را ارائه کنند. اگر با نوشتن این متن آشنا نیستید مطمئنا دانلود پروژه مهر ۱۴۰۱-۴۰۲ میتواند به خوبی در این امر به شما کمک کند.

پروژه مهر
ابلاغ های مربوط به پروژه مهر ۱۴۰۱

برای ابلاغ پروژه مهر ۱۴۰۱ به مدیران و معاونین نیز شرایطی در نظر گرفته میشود تا هر ساله مفاد پروژه به دست آنان برسد. این شرایط را تماما اداره آموزش و پروش ایراد میکند و با استفاده از آن به اجرای بهتر فعالیت ها کمک میکند. انجام هر چه بهتر پروژه مهر در مدارس ابتدایی یکی از مواردی است که در دستور کار این ادراه قرار میگیرد و تا پس از اجرای کامل آن مورد توجه مدیران این اداره محترم است.

ابلاغ پروژه مهر ۱۴۰۱ در این سال تحصیلی و قبل از شروع ماه مهر صورت میگیرد و زمان آن دقیقا به صورتی است که مدیران بتوانند در زمان باقی مانده تمای فعالیت های مورد نیاز برای اجرا را به خوبی انجام دهند.مطمئنا در صورتی که در این امر قصوری صورت گیرد و زمان ابلاغ آن با تأخیر انجام شود، در اجرای پروژه مهر مشکلاتی به وجود می آید و این موضوع مهم با ایراداتی روبرو میشود.
پروژه مهر ۱۴۰۱ چه اهمیتی در مدیریت آموزشگاه دارد ؟

    در آموزشگاه برای اینکه بتوانید مستندات خوبی بنویسید باید ابتدا اشراف کافی داشته باشید که پروژه مهر ۱۴۰۱ چیست , چگونه نگارش می شود و برای دستیابی به چه اهدافی در ساختار آموزشی گنجانده شده است ؟
    سوال اصلی چیست ( قرار است چه مساله ای را بررسی کنید ؟)
    برای پاسخ به این سوال چه اطلاعاتی نیاز دارید وچگونه آنها را بدست خواهید آورد ؟
    شاخص های مقایسه ای را چگونه تهیه می کنید ؟
    آیا تحلیل و راهکار روشنی دارید ؟

پروژه مهر ۱۴۰۱ و گزارش عملکرد معلمان

آموزگاران , دبیران و معلمان بخصوص آندسته که تجربه زیادی در سیستم آموزشی کشور ندارند غالبا با روند تدوین پروژه مهر ۱۴۰۱ آشنایی کافی را ندارند و اساسا فلسفه پیدایش سایتهایی مثل ما که این فایل های نمونه را در اختیار فرهنگیان عزیز قرار میدهند هم همین است تا با نحوه نگارش و تدوین پروژه مهر ۱۴۰۱ , فرم های تدوین آن , مراحل و استانداردهای کلی آشنا شوید و بتوانید از آنها در جهت نگارش و تدوین گزارش خودتان استفاده کنید.

پروژه مهر
مراحل نوشتن گزارش پروژه مهر ۱۴۰۱

مراحل تدوین پروژه مهر ۱۴۰۱ به همراه نمونه ها

    مقدمه ای کوتاه در حد یک بند برای ورود به بحث بنویسید .
    سوال اصلی و سوالهای فرعی زیر مجموعه آن را مطرح نمایید .
    شواهد واطلاعات مورد نیاز برای پاسخ به سوالات مندرج در بند ۲ را ذکر نمایید .
    در نگارش شرایط موجود خود را با شاخص ها مقایسه کنید .
    تجزیه وتحلیل خود از مقایسه انجام شده در بند ۴ را بنویسید (حداکثر یک صفحه )
    نتیجه گیری را در یک بند بنویسید
    راهکارهای خودرابه وضوح ودر حد مقدورات وامکانات (قانون ،مالی و…)خودتان بنویسید .

چند توصیه برای نگارش و نوشتن گزارش  پروژه مهر ۱۴۰۱

    مطالب زاید را حذف کنید .
    مطالب فراموش شده را اضافه کنید
    مطالب را به ترتیب اهمیت مرتب کنید.
    کلمات واصطلاحات پیچیده را حذف و ساده نویسی کنید .
    مهمترین نکات را یکبار ابتدا وبار دیگر در انتهای گزارش ذکر کنید.
    مطالب مهم را با تاکید نوشته وبا علایمی مانند پر رنگ کردن برجسته نمایید.
    تا جایی که ممکن است از روشی بدیع و خلاق برای جذابیت پروژه مهر ۱۴۰۱ استفاده کنید.
    اغراق نکنید و شعار ندهید .
    ازبکار بردن عبارات شاعرانه و مدح وستایش دیگران خود داری نمایید .

در نگارش پروژه مهر ۱۴۰۱ به نکات زیر توجه فرمایید :

    احساسات شخصی خود را در گزارش ذکر نکنید . ولی سعی کنید قضاوت نکنید
    در سراسر متن ،هدف اصلی گزارش را فراموش نکنید .( حاشیه روی نکنید )
    از ارایه لغاتی که برداشت های نسبی ایجاد می کنند بپرهیزید.
    از به کار بردن افعال مجهول در نگارش پروژه مهر ۱۴۰۱ ابتدایی خودداری کنید مانند: گفته شده است …..
    ازارایه اطلاعات غیر واقعی (به ویژه اعداد وارقام )بپرهیزید .

دانلود پکیج ۱۴۰۱-۱۴۰۲ کاملترین و بهترین نمونه برای کلیه مقاطع
پروژه مهر ۱۴۰۱

همکاران گرامی و فرهنگیان عزیز شما می توانید فایل های پروژه مهر ۱۴۰۱ را در سایت ما  مشاهده کرده و در نهایت خرید نمایید.

فایل هایی که ما برای شما آماده سازی کرده ایم به همت جمعی از فرهنگیان و همکاران عزیز تدوین شده اند و برخی از آنها رایگان قابل دانلود بوده و برخی با پرداخت مبلغ اندکی قابل دانلود خواهد بود .بخشی هزینه های پرداخت شده از طرف شما در نهایت جهت ارتقاء کیفیت خدمات و. تهیه فایل های بهتر و بیشتر صرف خواهند شد.

پروژه مهر
دانلود رایگان پروژه مهر ۱۴۰۱

همکاران گرامی که در بخش آموزش ابتدایی و متوسطه فعالیت می کنند لازم است توجه داشته باشند که دانلود رایگان پروژه مهر ۱۴۰۱ برای کسانی که توانایی پرداخت هزینه ندارند از طریق تماس مقدور میباشد و می توانید با اطمینان و به رایگان این گزارشات را دانلود کنید.
تدوین و دانلود پروژه مهر ۱۴۰۱

تدوین پروژه مهر ۱۴۰۱ باتوجه به این رسالت می باشد که نهاد آموزش و پرورش به عنوان مؤثرترین نهاد در اجتماعی کردن افراد جامعه نقش مهمی را ایفا می کند.حالا با تدوین گزارشات مفید بسیاری از نقص ها را کم کنیم . چون عملکرد اشتباه این نهاد تاثیر مستقیم بر روی سایر نهادهای جامعه خواهد داشت. اگر مدارس کار کرد اجتماعی کردن افراد را به درستی انجام ندهند ، افرادی به جامعه تحویل می دهند که نه تنها یک شهروند وظیفه شناس برای جامعه نخواهد بود بلکه به وظائف خود در آینده به عنوان پدر و مادر آگاه نیست و موجبات نابسامانی اجتماعی را فراهم می سازد ما در این گزارشات تخصصی سعی می نماییم این رسالت آموزش و پرورش را بخوبی پوشش دهیم.

پروژه مهر

کلیه مواردی که در فایل پروژه مهر ۱۴۰۱ موجود است :
فایل های گزارش موجود در پروژه مهر ۱۴۰۱

    گزارش پروژه مهر آموزشگاه  با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۶۲ صفحه
    گزارش اقدامات قابل اجرا پروژه مهر ماه تیر ، مرداد و شهریور با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳ صفحه
    گزارش پروژه مهر و مراسم بازگشایی مدارس با فرمت پاورپوینت  در ۲۳ اسلاید
    گزارش مکتوب فعالیت های صورت گرفته پروژه مهر با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱ صفحه
    نامه ارسال گزارش پروژه مهر با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱ صفحه

تقویم های اجرایی موجود در فایل پروژه مهر ۱۴۰۱

    تقویم اجرایی پروژه مهر آموزشگاه با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱۱ صفحه
    تقویم اجرایی و عملکرد آموزشگاه با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱۴ صفحه

شرح وظایف اعضای ستاد موجود در فایل پروژه مهر ۱۴۰۱

    شرح وظایف رئیس ستاد /مدیر آموزشگاه با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱ صفحه
    شرح وظایف عضو ستاد /معاون پرورشی آموزشگاه با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱ صفحه
    شرح وظایف دبیر ستاد /معاون آموزشی آموزشگاه با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱ صفحه
    شرح وظایف عضو ستاد /نیروی خدماتی آموزشگاه با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱ صفحه

فرم های موجود در فایل پروژه مهر ۱۴۰۱

    فرم ارزیابی دانش آموزان با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱ صفحه
    فرم ثبت موارد انضباطی و اخلاقی دانش‌آموزان با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱ صفحه
    فرم ثبت موارد انضباطی و اخلاقی دانش‌آموزان با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱ صفحه
    فرم ثبت نام دانش آموزان ابتدایی با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱ صفحه
    فرم ثبت نام دانش آموزان متوسطه  با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱ صفحه
    فرم تعهدنامه ثبت‌نام دانش‌آموزان با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱ صفحه
    فرم تعهد ثبت نام دانش آموزان ۲ با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱ صفحه

صورتجلسات موجود در فایل پروژه مهر ۱۴۰۱

    صورتجلسه شورای  ثبت نام با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱ صفحه
    صورت جلسه ستاد تشکیل شورای بازگشایی مدرسه با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱ صفحه
    صورت جلسه شورای  ثبت نام نمونه ۲ با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۲ صفحه
    صورتجلسه ستاد تکریم ارباب رجوع  با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۲ صفحه
    صورتجلسه طرح تلاش و آفرین با فرمت  PDF در ۴ صفحه

سایر محتواهای موجود در فایل پروژه مهر ۱۴۰۱

    چارت سازمانی شورای بازگشایی (پروژه مهر ) آموزشگاه با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱ صفحه
    ابلاغ ستاد ثبت نام با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۵ صفحه
    ابلاغ اعضای ستاد ثبت نام با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۲ صفحه
    نمودار انضباطی  دانش آموز با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱ صفحه
    برگه ثبت غیبت های دانش آموز با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱ صفحه
    کارنمای تشویقی و انضباطی با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱ صفحه
    لیست اسامی دانش آموزان دارای مشکل جسمی مدرسه با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱ صفحه
    لیست افراد تحت پوشش کمیته و  بهزیستی با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱ صفحه
    شرح وظایف پست سازمانی آموزگار
    شرح وظایف پست سازمانی دبیر
    شرح وظایف پست سازمانی  هنر آموز
    شرح وظایف پست سازمانی خدمتگذار
    شرح وظایف پست سازمانی معاون آموزشی
    شرح وظایف پست سازمانی معاون اجرایی
    شرح وظایف پست سازمانی معاون فناوری
    شرح وظایف پست سازمانی معاون پرورشی
    شرح وظایف پست سازمانی مدیر ابتدایی
    شرح وظایف پست سازمانی مدیر استعداد های درخشان
    شرح وظایف پست سازمانی مدیر متوسطه اول
    شرح وظایف پست سازمانی مدیر متوسطه دوم
    شرح وظایف پست سازمانی مربی پرورشی
    شرح وظایف پست سازمانی مراقب سلامت
    شرح وظایف پست سازمانی مشاور
    شرح وظایف پست سازمانی
    شرح وظایف پست سازمانی متصدی رایانه
    شرح وظایف پست سازمانی استادکار
    شرح وظایف پست سازمانی سرایدار
    نامه دعوت به جلسه دیدار اولیا ی با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱ صفحه
    لیست فرزندان محترم ایثارگران با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱ صفحه
    شناسنامه سلامت دانش آموزان با فرمت  PDF در ۴۰ صفحه
    نمونه کارت تلاش با فرمت  PDF
    نمونه اجازه نامه و گواهی وررد به کلاس با فرمت ورد و قابل ویرایش

دانلود پکیج ۱۴۰۱-۱۴۰۲ کاملترین و بهترین نمونه برای کلیه مقاطع
پروژه مهر ۱۴۰۱

دانلود پکیج ۱۴۰۱-۱۴۰۲ کاملترین و بهترین نمونه برای کلیه مقاطع
پروژه مهر ۱۴۰۱

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۰۱ ، ۰۲:۱۵
طرح درس
Code Center